Pa plats!!

Magen bubblar och fiser nagot helt galet, kan inte fa den att sluta! Och inte kommer det nagot nar man sitter pa toa heller. Det blir sa nar man inte far nagon mat pa 24 h. Min mage ar van vid grot pa morgonen, smoothie som formiddagssnack och lunch. Sen lite notter och middag pa det. Nu har den knappt fatt nagot pa ett dygn. Inte undra pa att den ar arg!
Det ar nackdelen med att flyga och vara vegan.

Men annars maste jag saga att resan gick riktigt bra! Inga installda flyg, inget snokaos, knappt nagon turbulens. Over Gronland varnade de for turbulens, man fick lov att verkligen ha koll pa sina saker sa att de lag under stolarna. Da blev jag lite radd. Men inte kom det nagot.
Det var forst nar vi skulle landa i L.A som det borjade skaka sa jag trodde vi skulle storta. Folk runtomkring satt och skrattade och tyckte det var som en karusell, men jag holl stenhart i Nil och bad till ovre makter att vi skulle fa overleva sa jag iaf kan fa ata gudomlig chokladpudding en gang till.

Overleva gjorde vi ocksa! Landningen kandes knappt. Sen var det bara att ga direkt till bagaget tack vare att vi redan gatt igenom tullen i Canada. Sa det gick fort! Sabina hamtade mig och det var jattekul att traffa henne igen! Vi pratade en massa om saker som hant under hosten, sorjde Monkey, gladjes at "vara" barn. Sedan handlade vi lite och akte hem.
Roco ar kvar och ar lika pratglad som alltid. De tar aven hand om en kompis hund nu, en liten valp. Han ar jattesot och de tva ar som ler och langhalm. De alskar varandra! Sa hoppas att de inte vill ha tillbaka honom utan att Roco och han far leva tillsammans. De ar lite bogiga bada tva sa de passar verkligen ihop :)

Jag njuter till fullo av att vara har och vill gora allt pa en gang! Ut och shoppa, vaxa mig, hika i bergen, sitta pa taket, tatuera mig, leka med ungarna (och alla miljoner julklappar de fatt!), ta ut vovvarna pa promenad mm mm. Men det far vanta tills imorrn! Kl ar snart 2 am sa borde kanske fokusera pa att sova och stalla in tiden i kroppen.

Vi hors snart igen!

<3<3<3




Wooha, det dar tog typ 200 ar att ladda upp...
Men iaf, jag fick ett sa fint armband av barnen (dom ar hos Andrea sa har inte traffat dem an) och ett litet hjarta :) Gullungar!
Och sa kopte jag varldens godaste sojamjolk. Brukar inte gilla fardig chokladmjolk men den har var bara sa himlans god! Jamie ar sa gullig ocksa, hon har laddat upp skapet med notter at mig. Mandlar, pistage mm mm. Hon ar underbar! :)
 Ah imorrn ska jag kopa smaskig chokladpudding och kanske unna mig lite sushi??? JAAA!!!
Livet ar fantastiskt och nu har jag semester. Det ar nastan sa man blir religios. Hallelulja!





Kommentarer
Isabelle ; )

Åhhh va roligt!! :D Du får äta massa trader joes choklad åt mig också ;) haha

2010-12-30 @ 11:19:19
URL: http://babybelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0