En helt perfekt dag

---
Japp, en helt perfekt dag faktiskt! En sån där dag som bara flyter förbi perfekt, utan att man egentligen gör något speciellt.
Började med att Bear gav mig ryggmassage imorse. Jag halvsov på mage och han ställde sig på ryggen och knådade mig sådär kattigt med tassarna på ryggen och i nacken. Inte så mycket klor, utan mer knådande.
Det var såååå skönt. Han höll på ett tag och jag låg och log och bara njöt av det. Sötkatten! <3
Sedan gick jag upp och gjorde rent dammsugaren som jag trodde Andrea köpt till huset. Visade sig att hon köpt den åt sin flickvän, så nu gjorde jag rent den så hon kan ge bort den i julklapp ;P Den är bara testkörd!
:)
Tog ett skönt bad, åt frulle och började dagen med att ta ut djuren i trädgården.
Bear är snabb ut genom dörren nu, men han har ännu inte kopplat selen med att gå ut. Han hatar selen och sätter ogärna på sig den. Men sen är han helt ok när han väl är ute. Idag gick han runt och nosade, och när jag skulle ta in honom så bet han inte ens. Tidigare har han bitit sig fast i handen på mig när jag lyft upp honom för att ta in honom. Oftast inte så hårt, förutom i förrgår då han bet riktigt hårt.
Anyways, tog in honom och åkte till gallerian.
Min Mac har börjat suga batteri och bli kanonvarm när jag kollar på film. Så jag bokade möte på Apple Store för att kolla läget med den. Snubben hittade inget fel och gjorde rent fläkten, och faktiskt, den verkar bättre av det. Blev inte alls så kalasvarm nu när jag kollade på film.
Den behövde bara lite kärlek! :)
Jag sa åt mig att INTE shoppa på gallerian. Sagt och gjort... jag shoppade mer än någonsin.
Haha! De hade bra erbjudanden på leksaker, och som ni vet... jag är besatt av leksaker!
Barbiesakerna var köp en, få en halva priset. Legot var köp en, få en gratis. Och så var den stora legon halva priset. Trosorna kostade 1 dollar styck. Har köpt 17 st ;P
Jag säger det, det är bara huset som fattas! Och de fyrtioelva barnen :D
---
---
När kidsen kom hem från skolan pysslade Ryder och jag ihop tomtenissarna som jag köpte med mig från Rusta.
De blev supersöta!
---
---
---
Min julhörna :)
Paket från mamma <3 Och adventsstake som jag köpte på loppis i Sverige, chokladkalender från Crille <3 Och glögg! :)
Helmysigt! Jag känner att jag valde helt rätt att fira jul här. Jag saknar hemma mycket, absolut. Men jag trivs med barnen och Andrea, de har dekorerat så fint och det är mysigt att se Andrea så inne i hela julfirandet :)
---
---
Jag fiser tydligen så illa att Bear måste hålla för nosen!
Bear och jag hänger på golvet, jag ska snart sova. Ska köra tidig yoga imorrn eftersom det inte blev av nu på kvällen.
Bear sover så himla roligt, han fläker ut benen åt alla håll och kanter. Katter är bland de sötaste djuren som finns <3 Man kan inte se sig mätt på dem!
 
 


Kommentarer
mammi

Mysig julhörna,söta tomtar,riktig julstämning vettja =) Å den där katten ,hur ska du kunna lämna den därborta!?!

2012-12-16 @ 01:30:05
Jayson

Nog fiser du illa alltid.., du klagar på att jag fiser ofta, mina doftar iaf inte, dina stinker ju på gränsen till kloak... :/ ;P
Hur kan jag veta det undrar säkert dom som läser detta..., det e nämligen så att när jag skulle massera denna vackra bloggerska så gav hon mig en fisros rakt i ansiktet, det va inte smaskens. Så umgås ni med våran kära Andrea o hon ler lite skevt i smyg när hon tror att ingen ser, då fiser hon. För ert eget bästa, utgå från rummet ;P

Jag va tvungen Andrea, läste o såg bilden på katten o fick en flashback.., please dont be angry ;) <3

2012-12-26 @ 12:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0