You know you're fine right?

Det här inlägget skrevs i måndags, men eftersom jag inte kunde ladda upp bilder till det så publicerade jag det inte. Nu har jag testat två ggr till att ladda upp men det vägrar. Så det får bli bildlöst!
 
Idag åkte jag till Jamie för att ta ut Fern på en promenad. Jag fick lov att parkera en bit bort från Jamies hus eftersom det var streetcleaning på ena sidan gatan, och den andra sidan var full med bilar.
När jag går på trottoaren och sätter upp håret i en fläta åker en bil förbi och jag hör någon som tilltalar mig.
You know you're fine right?, säger en svart snubbe i bilen.
What?, säger jag för jag uppfattar inte riktigt vad han säger.
I said, you know you're fine right?
Oh, thanks, säger jag och skyndar vidare.
Sedan måste jag le. Varför vet jag inte, men det kändes bra att höra det där.
Jag brukar inte gilla när folk kommenterar mig, särskilt inte när de kör bil. För någon dag sedan var det en snubbe som körde förbi när jag var ute med Fern på kvällen och morrade åt mig, sådär kattigt liksom.
Jag trodde han skulle göra en Usväng och komma efter mig så jag drog med mig Fern in i skuggorna och skyndade tillbaka till huset. Jag har blivit förföljd av en snubbe i bil förr, så jag är lite nojjig ibland.
Men just idag med den här snubben kändes det annorlunda. Jag gick precis och tänkte på hur ful och äcklig jag är, så kommer denna snubbe, saktar in och säger raka motsatsen :)
Jag menar, TACK! Det kändes jättebra. 
 
 
 


Kommentarer
Isabelle ; )

YOU ARE FINE!! ;D

Du måste kolla dessa underbara bilder förövrigt;
http://dani.metromode.se/2012/12/11/diving-dogs/

hahaha ;D

Svar: Åh herre min skapare vilka söta hundar!! Hur roliga som helst ju :D Hur länge är du i Västerås över jul förresten? Jag kommer hem den 18 januari, är du kvar då??
SkinnyBitch

2012-12-15 @ 17:11:15
URL: http://babybelle.blogg.se/
mammi

YES YOU ARE !!!! När ska du förstå det,knasfia =)

2012-12-16 @ 01:10:07
Jayson

Säger som din MAMMI!! Precis, när ska du förstå det vackra skapelse <3

2012-12-26 @ 12:13:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0