Ikea julshopping

---
Helt normal bild på en helt normal människa i sina bästa år!
---
Godagens godagens mina kära!
Idag har varit en klar och fin dag här borta i det stora landet i väst.
Jag började dagen med att umgås med Darya, världens typ sötaste flicka!
Sedan åkte jag till Ikea i Burbank för att ta hand om julklapparna till Jamie och Andrea.
Jag har inte vetat vad jag ska köpa, men nu är julen runt hörnet så nu måste det göras oavsett brist på fantasti!
Ikea är ju himla kul att strosa runt i så det fick bli målet för julshoppingen :)
Jamie ska få en lila glaskruka med svarta dekorpinnar i, och 2 fejkorkideer. Hon hade en bambu i fönstret men den drog till sig myror så den slängde hon. Nu ska hon få låtsasblommor som förhoppningvis myrorna låter bli.
Plants without ants! ;P
Andrea ska få 5 tavelramar med flummiga bilder och nya skålar.
Jag tror det blir bra! :)
Köpte även varsin mugg och skål till flickorna.
-
--
Jag har även vart till JoAnns och köpt massa tyg och tillbehör för ett par hundra kr. Huuur fina tyger som helst!
Jag måste ha ett hus snart, mitt huvud är sprängfyllt av ideer! Kommer bli världens mysigaste cobhouse <3
Köpte knappar så att jag äntligen kan avsluta projekt Barbiekläder till flickorna.
Här är en kjol som jag sydde av Elins gamla jeans :) Broderat blommor på och satt knapp bak.
--
--
--
Här är västen också med små knappar på :)
--
Annars då. Har inte hänt så mycket på senaste. Nyser mycket, kanske börjar bli förkyld. Ska sova länge imorrn och vila. Jag ser de kommande veckorna som en relaxstund, då jag verkligen ska ta tillvara på lugnet. 
Jag känner mig faktiskt väldigt harmonisk. Jag hoppas det håller i sig! Det är skönt :)
Ska pyssla lite med de nya tygerna imorrn och umgås med kidsen. Vi måste göra klart julkulorna som vi började med så de kan ge dem till sina mammor på jul!
Nu, over an out. Kärlek!! <3
 


Kommentarer
mammi

Himla fina Barbiekläder , du är så händig!!!Låter nice med lite relaxdagar, det ska jag ha efter jul, ska bli sååå skönt!Skida(om snön ligger kvar) göra äggmackor o åka på utflykter o bara mysa med Crille i soffan =) Kraaaaaaaamar <3<3<3

2012-12-20 @ 23:31:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0