10 dagar!

Om 10 dagar är jag hemma!! 
Eller jag sitter fortfarande på flygplanet då, men jag är iaf på väg :D Yay!
Längtar och ser framemot att få komma hem :)
Även om det börjar kännas jobbigt att man återigen ska lämna barnen och djuren... känns riktigt jobbigt.
Ryder säger varje dag: I love you Andie.
Och det känns så fint att höra det, och få den där kramen <3
Kommer sakna barnen så grymt mycket... usch, blir tungt. De är väldigt speciella dessa två, har en stor plats i mitt hjärta. På något vis är de så vuxna, som mina två bästa vänner, fast de bara är 5 och 8 år gamla.
Men som sagt, förhoppningsvis kommer de och hälsar på mig i sommar :) Och jag åker säkert tillbaka igen snart, det brukar ju bli så ;P
--
Med tio, eller nio faktiskt, dagar kvar börjar jag kolla igenom mina to do listor och kryssa för det som är kvar att fixa inför hemresan. Vill ju komma hem med något nytt, så funderar på vart jag ska pierca mig.. :P
Nu har ju Shawn, min privata piercare, flyttat så nu vet jag inte vem jag ska gå till... blir nog inget nytt den här gången ändå.
Ska iaf färga håret och vaxa mig innan hemresan, så man känner sig fräsch och fin!
Shoppinglistan är så gott som avkryssad och det blir två väskor med hem. Kusin Iso har skickat en beställning som ska med, och jag har köpt lite presenter till de där hemma och saker till cykelresan.
Så lugn mamma, det blir inte SÅ mycket kvar hemma :P
--
Jag har vaknat med världens energi och håller på att greja här hemma. Kissen och vovven hänger som vanligt vid min sida och åh vad jag älskar dem! <3<3
Ska ta ut dem båda sen.
--
Nu ses vi snart mina kära! <3
 
---
andie öga
---
---
ryder öga
---
---
finley öga
---
 
 


Kommentarer
mammi

Stackars dig! Kan riktigt känna hur du kommer att sakna dom där två knasfiorna! Du har ju faktiskt varit med och format dom,varit en fantastisk förebild! Dom kommer aldrig att glömma dig!
Längtar till du o Mimmi kommer hem, då blir det te och genomgång av "livet" <3<3<3

2013-01-09 @ 03:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0