And Im back!

Herregud vad beroende jag är av min dator. Det har märkts alldeles för väl det senaste dygnet då den inte har velat koppla upp sig till internet. Jag har inte kunnat göra nånting! Allt jag vill göra är ju internetbaserat.
Så jag har legat i badkaret och läst, setat ute i trädgården med djuren, yogat och... tråkat =P Haha, patetiskt egentligen!
Men grejen är den, att jag älskar att lyssna på musik, och för det behövs Spotify. Jag älskar dokumentärer, Svtplay och youtube. Facebook och hotmail för att hålla kontakten med folk. Google för att slå upp saker som poppar upp i huvudet och gnager en. Och massa annat!! Meetup för att se om det händer något skoj.
Jag valde dessutom att ha semester, verkligen semester här borta. Så långt att jag ser detta som en Ashram vistelse. Bara vara för mig själv. Yoga, tänka, läsa, pyssla. Inte umgås med folk utöver barnen, mammorna och Natalie.
Så när internet inte funkar, då blir det väldigt konstigt, ingen musik, nähä....
Men bla bla, iaf! Doug har fixat det så nu kan jag äntligen njuta av musik igen! :) Kollade dessutom på julkalendern och hela Glappet. Så himla bäst, båda två!
Nu ska jag sova. Imorrn ska jag fixa klart julklapparna :) Kärlek till er alla!!


Kommentarer
mammi

Va bra att du fick det fixat,kan kännas tråkigt att inte ha en fungerande dator, kan t.o.m jag tycka!Och Glappet,var så himla bra,skulle också vilja se den igen.Snart är det jul, skönt med lite ledigt! =)

Svar: Glappet finns på youtube :) Datorn knäppar sig en gång om dagen men nu vet jag iaf hur man fixar det! Tråkigt när man inte har tillgång till något på internet... Njut av julen hemma! <3
SkinnyBitch

2012-12-20 @ 03:10:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0