Bear Tronen

---
Det har varit fart på mig de senaste dagarna. Igår var jag ute och uträttade ärenden och passade på att ta med mig två bananlådor hem från Trader Joes.
Bear klöste på min resväska när jag kom hit, så jag la en filt över den för att hindra honom från att riva. Det tog han som ett: en SÄNG, till MIG! Fint, nu ska jag ligga här varje dag!
Han har verkligen legat där varje dag, och när jag öppnat fönstret åt honom så har han setat där så fint och kollat på fåglarna utanför.
Så nu när jag åker kommer han ju bli bestört när hans bästa säng försvinner med mig. Därför byggde jag ihop en ny säng åt honom av bananlådorna och filtar. Se så mysigt han har det! Han gillade den nya sängen, låg och såg såååå nöjd ut på den igår.
Han är för rolig, jag kan inte få nog av honom. Han är så sjukt söt, och knasig. Han låg nyss på golvet och vilade, och jag ville se hur han reagerar om jag rullar en hasselnöt mot honom. Så jag rullade den och han tittade upp och såg förvånad ut. Han stirrade på den, och rullade sakta ut tassen från under magen, raklång, och försökte peta till sig nöten. Men den var liiite för långt bort. Han väntade en stund, försökte igen.
Sen backade han sakta ihop och la sig i typ språng ställning. Så hoppade han liksom fram mot nöten, och puttade på den med tassen. Sen gick han ointresserad och störd därifrån =P
Så söt! Åh jag älskar alla hans minspel. Katter är bland de sötaste djuren <3
--
Idag har jag varit ute och ränt hela dagen. Finley ska på kalas på lördag och ville ha ett vänskapshalsband, ett sånt där hjärta man bryter itu, att ge till sin vän.
Jag har kört runt och frågat ett par affärer utan att hitta ett. Men så idag åkte jag till gallerian och bestämde mig för att gå in i varenda smyckesaffär. Började i bakdelen av gallerian och redan i andra affären hade de faktiskt ett sånt halsband! Perfekt! :)
Sedan uträttade jag ärenden åt mig, köpte en till resväska b.la.
Har packat lite nu på kvällen, vilka fina grejer jag kommer ha med hem! Ojoj, blir kul att packa upp sen :D
--
Nu ska jag dricka misosoppa och sova.
Puss min kära, vi ses snart!


Kommentarer
mammi

Haha, knasig katt det där =)Tråkigt att han får för sig att bitas då o då, men du är tålmodig och förstående du ! Ses snart , puss <3

2013-01-12 @ 22:58:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0