Helhärlig måndag!

---
---
---
---
---
Solen sken hela dagen igår och det var så fint ute! Bruno och jag tog en bländande promenad efter lunchtid och sedan en lång runda efter solnedgången. Härlig dag!
Jag hade en extrem latdag igår och sov till halv elva. Gick upp och satt på en stol i ett par timmar innan vi kom ut på promenad. När vi kom in satt jag ytterligare ett par timmar, benen är helt slut efter helgen! Har blivit många långa promenader.
Men jag fick iaf lite gjort sittandes på rumpan. Beställde flygbiljetter till Bryssel och en sjukt bra fest som kommer äga rum där den 15 mars :D Och sydde in lite babykläder så de passar min docka. 
Inte helt bortkastad lattid!
Nu ska jag ta ut Bruno och sen cykla till jobbet.
Ha en fin dag! <3


Kommentarer
Isabelle ; )

Här händer det inte mycket? ;P
Hur var påsken? :)

2013-04-12 @ 11:20:05
URL: http://babybelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0