Nu ni!

 

Nu bär det snart av!! Jag är taggad :D Har börjat inse att jag verkligen behöver den här semestern, tror jag är nära att gå in i väggen alltså. Har ingen ork kvar.

Men nu ska det laddas upp igen! L.A väntar och jag blir glad bara av tanken på att få träffa alla där igen. Kommer att bo hos Jamie och ungarna och sedan bär det av mot Arizona i mitten av januari. Nyår kommer spenderas hängandes i Ventura. Om jag pallar vill säga. Återstår att se, bara 3 dagar kvar!

Det ska bli underbart att få unna sig saker av det goda livet för en stund! Sushi, shopping, tatuering, helt fantastic! Jag ska köpa en ny fin väska i Hollywood, tatuera klart benet och lite andra grejer och shoppa massa nya kläder och prylar. La Luz De Jesus heter favvoaffären i L.A och där kommer jag köpa på mig fräna böcker och grejer, de har väldigt udda prylar där. Kalas!

Nu är jag trött och borde nog ta en nap. Tanken är att inte sova i natt utan hålla sig vaken och packa och greja och leka med råttorna tills flygbussen går i natt 03.55. Jag ska ut till IKEA och Maxi nu och sen blir det nog en napinapi. Napi, typiskt Ryder uttryck. Lilla gumman, ska bli så mysigt att träffa henne och Finley igen! :)

 

Laddar upp lite bilder som jag kan gotta mig i sen på andra sidan atlanten :)

 

 

Älskade Siggypiggy när han var bebbe <3 Mysigaste bollarna ever!


 

Fin vinter har det varit. Men nu ska det bli skönt med värme (hoppas jag!!) och sommarkläder.



 

Fina rådjur ute på Björnön. Så länge de håller sig på avstånd tycker jag de är riktigt gulliga :)



 

Fint vattenfall



 

Älskade Snipersnutten. Han har sån underbar personlighet den här grabben. Siggy är underbar han med och har alltid varit. Sniper har utvecklas snabbt från att vara blyg och rädd till att vara allt på samma gång. Går inte att förklara men han är bara störtskön <3



 

Siggysen snuttpojken. Jag längtar redan till sommaren när jag får gosa med er igen och njuta av värmen. Då har jag vilat upp mig och sett mig omkring och kommer vara den bästa råttmamman nånsin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0