Ingen rast ingen ro

Men det ar helt ok! :)
Trots att jag ju faktiskt har semester sa kan jag inte lagga ner allt och bara ta det lugnt. Tror att det har mycket med jetlagen att gora ocksa, men jag ar uppe halva natterna och stadar. Det ar sa kuuul! Jag skulle kunna halla pa i timmar. Koket ar en enda rora, skapluckorna haller pa att ramlar av allihopa och luckorna i sig ar ju inte i renaste laget.
Sabina och jag har agerat i dag pa morgonkvisten och stadat och skruvat och fixat och donat. Bytt lampor i koksflakten (som faktiskt funkar! Har inte anvant den pa 4 ar for har inte hittat knappen som lag i en av koksladorna... =P), lagt sjalva flaktfiltrena i diskmaskinen, jisses vad de var ackliga. Jag har stadat badrummet, gnuggat av alla vaggar. De var alltsa gra istallet for vita... Hundarna tittar pa oss som om vi vore galna, de ser inte ut att riktigt fatta vad som hander.
Vi har ju staderska men hon hade nog fatt underkant hemma i Sverige. Hon ar jattesnall och gullig, inget illa om henne men nar hon ar har pa mandagarna tycker jag hon mest flanger runt och pratar i telefonen och torkar lite tafatt overallt med sina stinkande medel. Jag maste fa ge mig sjalv lite credits och saga att jag faktiskt ar ganska duktig pa att stada :)

Ikvall blir det som sagt ingen suspension utan vi firar nyar har hemma Sabina, jag och ett par av hennes vanner. Det blir trevligt! Ska laga lite senapssill och rodbetssallad och nagra bonburgare hade jag tankt. Jag ar helt besatt av julmaten, den var sa god i ar att det var helt sanslost. Mums!

Igar kvall var vi ute och shoppade med resten av L.A, jaklar vad folk det var! Reor overallt. Jag kopte mina favvolinnen och surprise, leksaker!! En jatterolig playdoh hund, lego, duplo, littlest pet shop mm. Och sa scrapbookgrejer sa jag kan fixa pa barnens album, som legat i 4 ar och inte blivit klart an..

Haha, nu haller Sabina pa att dammsuga Roco. Nu ar det stadning pa full volym! :)



Kommentarer
Isabelle ; )

ANDIII!!! du måste uppdatera! ;P vad gjorde ni på nyår? BILDER!! Kom igen nu ;)



Svara på mitt mail också är du gullig haha ;P

2011-01-03 @ 10:57:03
URL: http://babybelle.blogg.se/
Isabelle ; )

ANDIII!!! du måste uppdatera! ;P vad gjorde ni på nyår? BILDER!! Kom igen nu ;)



Svara på mitt mail också är du gullig haha ;P

2011-01-03 @ 10:57:12
URL: http://babybelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0