Gomorra gomorra!



Hoppas det ar bra med er alla!
Har rullar det pa. Jag har sovit alldeles for lite, och kanner av det i ogonen. Ska nog napa lite sen.
Planen var att utratta sa mycket som mojligt idag eftersom morgondagen och lordagen skulle spenderas med nyarsfirande. Men sa blir det icke!
Det ar inte alltid soligt i CA som det sags.
Sa Shawn har fatt stalla in suspensionen pa nyar, det ar inget kul att hanga i kottkrokar nar det regnar. Vilket betyder att jag inte har nagra planer alls for nyar nu, and that sucks! Ska kolla med Bina vad hon gor, hon hade inte heller nagra planer satta sa vi kan nog koka ihop nat :)
Idag kan jag darfor ta det lugnt, utratta lite arenden saklart men ingen kris och panik om jag inte hinner allt. Pa sondag ska jag iaf ut till Shawn och lata honom dra ut en anchor pa mig. Och sa ska jag fixa nagra nya tattoos.

Jag hade val egentligen inget vettigt att skriva just nu. Ville bara uppdatera lite. Kommer nog slanga upp lite foton ikvall, sa kika in da. Solen skiner har, det ar ca 10 grader varmt, typisk L.A vinter. Jag saknar faktiskt inte snon alls :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0