Man blir som man umgås.... eller?

---
Det hoppas jag verkligen inte! För då kommer jag komma hem och se ut så här...
eller är det åt andra hållet, brås de på mig kanske? =P Jag är ju lite halvtossig ibland.
-
Anyways. Morgonstund här i huset, lugn och ro. Katten ligger bredvid mig här på golvet och är sådär söt som bara han kan vara. Jag vill bara gosa sönder honom! Han är så fin. Åh, jag vill krama och pussa hela han!
Men då biter han mig... har redan testat ;P
Det är ännu en grå dag här i L.A, har regnat hela natten.
Men det spelar ingen roll!
Jag har fullt med saker på schemat idag. Ska först umgås med kidsen en sväng, försöka komma på vad vi ska ge mammorna i julklapp. Sen måste jag köpa en yogamatta för kl 12 ska jag göra yoga. De har en special på det här stället, 35 dollar för en månad, man får gå hur ofta man vill. Jag ska gå varje dag! Jag tror, att det är här James går... min favvoskådis. Så, ska hänga där så mycket jag kan och se om jag kan få en glimps av honom! Ok, jag är inte kändiskåt, MEN, James är en sort i sig. Han verkar bara så härlig som person. Han tycker om att hika, göra yoga, han spelar i knasiga filmer som Andrea producerar. Och både hon och Jamie säger att han är så trevlig och att jag bara måste träffa honom. Så, nu blir det yogahäng i en månad framöver!
--
Sen kl 14 ska Ryder firas hemma hos Jamie. Det ska jag vara med på.
Efter det ska jag träffa Katarina, svenskan som jag mötte upp med för två helger sedan. Vi ska åka skridskor i Beverly Hills :)
Och så kanske, om jag hinner och de kan, så ska jag möta upp med två klasskamrater som är i L.A tills på onsdag. 
Massa skoj! Nu är det dags att sätta på ansiktet så man vågar sig utanför dörren.
Tjing! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0